Ապրիլի 20-24
Կատարել առաջադրքները, ուղարկել իմ էլ․ հասցեին՝ Anush-Nersisyan@mskh.am
- Երկուշաբթի՝ Թվականը և դրա կազմությունը, առաջադրանք։
- Երեքշաբթի՝ «Մեղուն ու հավը»,կարդալ, կատարել ատաջադրանքները։
- Չորեքշաբթի՝ Թեստային աշխատանք`«Չարլի Չապլին», կարդալ, կատարել 1-6 առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի՝ Թեստային աշխատանք`«Չարլի Չապլին», կարդալ, կատարել 6-15 առաջադրանքները։
- Ուրբաթ՝ Ղազարոս Աղայան«Լուսանահաչ», կատարել առաջադրանքները, սովորել անգիր, ձայնագրել տեղադրել բլոգում, հարցնելու եմ երկուշաբթի։
- Լրացնել հաշվետվությունը։
Ապրիլի 13-17
Կատարել առաջադրքները, ուղարկել իմ էլ․ հասցեին՝ Anush-Nersisyan@mskh.am
- Երկուշաբթի՝ Ղ. Աղայան «Եղեգնուհի»: Կարդալ հեքիաթի 2-րդ հատվածը և կատարել առաջադրանքները:
- Երեքշաբթի՝ Ղ. Աղայան «Եղեգնուհի»: Կարդալ հեքիաթի 3-րդ հատվածը և կատարել առաջադրանքները:
- Չորեքշաբթի՝ Թեստային աշխատանք՝ «Թոմ Սոյերի արկածները»կարդալ, կատարել 1-6 առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի՝ Թեստային աշխատանք՝ «Թոմ Սոյերի արկածները» կարդալ, կատարել 7-15 առաջադրանքները։
- Ուրբաթ՝ Ղ. Աղայան «Եղեգնուհի»: Կարդալ հեքիաթի 4-րդ հատվածը և կատարել առաջադրանքները: Լրացնել հաշվետվությունը։
Ապրիլի 6-10
Կատարել առաջադրքները, ուղարկել իմ էլ․ հասցեին՝ Anush-Nersisyan@mskh.am
- Երկուշաբթի՝ Համացանում գտիր Զատիկի մասին առած-ասացվածքներ, տեղադրիր բլոգում, մի քանիսի իմաստը փորձիր բացատրել, փնտրել հանելուկներ, տեղադրել բլոգում, փորձիր գուշակել, փնտրիր, թե աշխարհի տարբեր երկրներում ինչպես են տոնում Զատիկը, ո՞րն ավելի հավանեցիր, տեղադրիր բլոգումդ, paint ծրագրով նկարիր Ծաղկազարդի պատկերներ և կցիր գրառմանդ։
- Երեքշաբթի՝ Ընտանեկան նածագիծ՝ «Իմ գրադարանը»։ Պատրաստիր տեսանյութ կամ ռադիոնյութ՝ ընտանիքիդ անդամների հետ ներկայացնելով ձեր գրադարանը, սիրելի, հաճախ ընթերցվող գրքերը, ի՞նչ գրքեր են նախըտրում կարդալ ծնողներդ և խորհուրդ տալիս մեծերին ու փոքրերին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ գրքեր ես նախընտրում կարդալ դու։
- Չորեքշաբթի՝ Թեստ՝ Ջանի Ռոդարի «Ջելսոմինոյի արկածները»,կարդալ կատարել կատարել 1-6 առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի՝ Թեստ՝ Ջանի Ռոդարի «Ջելսոմինոյի արկածները»,կարդալ կատարել կատարել 7-15 առաջադրանքները։
- Ուրբաթ՝ Ղ. Աղայան «Եղեգնուհի»: Կարդալ սովորել հեքիաթի առաջին մասը, կատարել 1-3-րդ առաջադրանքները:
Մարտի 30-ից ապրիլի 3
4-րդ դասարան
- Երկուշաբթի՝ Գործնական աշխատանք, ածական , առաջադրանք:
- Երեքշաբթի՝ Հովհ․Թումանյան «Ոսկու կարասը» հեքիաթի առաջին մասը կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
- Չորեքշաբթի՝ Կարդա Թեստ 1-ը, կատարիր 1-6 առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի՝ Կարդա Թեստ 1-ը, կատարիր 7-15 առաջադրանքները։
- Ուրբաթ՝ Հովհ․Թումանյան «Ոսկու կարասը» հեքիաթի երկրորդ մասը կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
Մարտի 16-20
Առաջադրանքներ․ (նախատեսված են ամբողջ շաբաթվա համար, կատարել, տեղադրել բլոգում, հղումները ուղարկել ինձ՝ Anush-Nersisyan@mskh.am)
- Կարդալ Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները։
- Բնութագրի՛ր հերոսին մի քանի նախադասությամբ։
- Ո՞ր պատմությունը քեզ ամենից շատ համոզեց, որը՝ ոչ։ Ինչո՞ւ։
- Քեզ դուր եկած հատվածը դուրս գրիր և պատճառաբանիր, թե ինչո՞ւ է այն քեզ դուր գալիս։
- Տեսանյութ կամ ռադիոնյութ պատրաստիր՝ համառոտ պատմելով հեքիաթի մասին։
- Նկարիր քեզ դուր եկած հատվածը և կցիր նկարները քո պատրաստած նյութին։
- Մի պատմություն էլ դու հորինիր՝ հետևելով Մյունխհաուզենի օրինակին։
Չարենցի «Գարունը սիրտ է հուզում — հուր ու հրդեհ է վառել» բանաստեղծությունը սովորել անգիր, ձայնագրել տեղադրել բլոգում։
Մարտի 9-13
- Երկուշաբթի՝ Ածական, առաջադրանք։
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Ինքնաստուգում, Եղ. Չարենց«Կյանքը երգի, երկնքի պես անհուն, անհուն» բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել դասարանում, առաջադրանքները կատարել:
- Հինգշաբթի՝ Ուսումնական ճամփորդություն։
- Ուրբաթ՝ Քննության նախապատրաստում։
Մարտի 2-6
- Երկուշաբթի՝ Եղ. Չարենց, տեղեկություն Չարենցի մասին, «Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն»բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել դասարանում, առաջադրանքները կատարել:
- Երեքշաբթի՝ «Ողջույն, գարո՛ւն, ես սպասում էի քեզ» վերնագրով պատում՝ 10 նախադասության սահմաններում։
- Չորեքշաբթի՝ Հ. Թումանյանի «Չախչախ թագավորը» հեքիաթի Գ հատվածը կարդալ և բոլոր առաջադրանքները կատարել:
- Հինգշաբթի՝ Գոյականի հոլովում, առաջադրանք։
- Ուրբաթ՝ Եղ. Չարենց, տեղեկություն Չարենցի մասին, «Ինչքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս»բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել դասարանում, առաջադրանքները կատարել:
Փետրվարի 24-28
- Երկուշաբթի՝ Գոյականի հոլովում, առաջադրանքներ
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Հ. Թումանյանի «Չախչախ թագավորը» հեքիաթի Ա հատվածը կարդալ և բոլոր առաջադրանքները կատարել:
- Հինգշաբթի՝ Հ. Թումանյանի «Չախչախ թագավորը» հեքիաթի Բ հատվածը կարդալ և բոլոր առաջադրանքները կատարել:
- Ուրբաթ՝ Քննության նախապատրաստական աշխատանք՝ Առյուծ արքան:
Փետրվարի 17-21
- Երկուշաբթի՝ Գոյականի հոլովում, առաջադրանք :
- Երեքշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Իմ երգը», բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել, սովորել անգիր, ձայնագրել, տեղադրել բլոգում։Առաջադրանքներ՝ բանաստեղծությունից դուրս գրել 4 ածանցավոր բառ, 10 գոյական, գրել, թե ինչի մասին է բանաստեղծությունը:
- Չորեքշաբթի՝ Հ. Թումանյանի «Քեֆ անողին քեֆ չի պակսիլ» Դ հատվածը կարդալ, 1-ին և 2-րդ առաջադրանքները կատարել:
- Հինգշաբթի՝ Քննության նախապատրաստում՝ Աղջկա խնդրանքը։
- Ուրբաթ՝ Մեդիաուրբաթ-համերգ՝ Մայրենի լեզվի օր։
Փետրվարի 10-14
- Երկուշաբթի՝ Գոյականի հոլովում, Առաջադրանք՝ հոլովել սեղան, քաղաք, գիրք, քար, տուն, մազ բառերը:
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Համերգ» (հարցնելու փետրվարի 17-ին) , բանաստեղծությունը դասարանում կարդալ, պատկերները բացատրել: Առաջադրանքներ՝ բանաստեղծությունից դուրս գրել 18 գոյական, 6 ածանցավոր բառ, 2 բարդ բառ, բանաստեղծությունը սովորել անգիր, ձայնագրել, տեղադրել բլոգում։
- Հինգշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Քեֆ անողին քեֆ չի պակսիլ» Ա, Բ, Գ հատվածները, առաջադրանքները կատարել:
- Ուրբաթ՝ Քննության նախապատրաստում՝ Տերևի ծնունդը առաջադրանքներ:
Փետրվարի 3-7
- Երկուշաբթի՝ Գոյական 2, Առաջադրանք 1։։
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Հ. Թումանյանի «Շունը» (Ընթերցարան էջ 181) տեղեկատվական տեքստից դուրս գրել 10 ական պարզ, ածանցավոր և 5 հատ բարդ բառեր:
- Հինգշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Երկու սև ամպ» , բանաստեղծությունը դասարանում կարդալ, պատկերները բացատրել, սովորել անգիր: Առաջադրանքներ՝ բանաստեղծությունից դուրս գրել 8 գոյական, 4 ածանցավոր բառ, բանաստեղծությունը բլոգում պատմելով գրել:
- Ուրբաթ՝ Քննության նախապատրաստում՝ Առեղծվածային դինոզավրերը, առաջադրանքներ։
Հունվարի 29-31
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա մայրենիից
- Հինգշաբթի՝ Հ. Թումանյան, հուշեր Թումանյանի մասին, ընդհանուր տեղեկություններ նրա կենսագրությունից:
- Ուրբաթ՝ Գոյական, Առաջադրանք 1, Առաջադրանք 2
Նածագծային շաբաթ՝ հունվարի 20-24
- Երկուշաբթի՝ Կանաչ եղևնին: Հեքիաթը կարդալ, 1-4-րդ առաջադրանքները կատարել:
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Կանաչ եղևնին: Հեքիաթի 5-9-րդ առաջադրանքները կատարել, սովորել պատմել:
- Հինգշաբթի՝ Ուսումնական ճամփորդություն։
- Ուրբաթ՝ Թումանյան՝ «Ծաղիկների երգը»,սովորել կապույտ հատվածը, հարցնելու եմ երկուշաբթի։
Նածագծային շաբաթ՝ հունվարի 13-17
- Երեքշաբթի՝ աշխատանք գիրք-տետրերով։
- Չորեքշաբթի՝ Թումանյան՝ «Ծաղիկների երգը», դուրս գրել գոյականներն ու ածականները, կանաչ հատվածը սովորել անգիր։
- Հինգշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա մայրենիից
- Ուրբաթ՝ Թումանյան՝ «Ծաղիկների երգը», դուրս գրել ծաղիկների անունները,մեկի մասին տեղեկություն փնտրել համացանցում, տեղադրել բլոգում, կարմիր հատվածը սովորել անգիր։
Դեկտեմբերի 16-18
- Երկուշաբթի՝ Կիսամյակային հաշվետվություն: Մայրենիի հաշվետվություն բաժնում ներկայացնել սեպտեմբերից դեկտեմբեր կատարված աշխատանքները`լեզվական առաջադրանքներ`հղումներով, սովորած բանաստեղծություններ՝ վերնագրերով, հեղինակներով, ձայնագրություններ, տեսանյութեր`հղումներով, ֆլեշմոբերի մասնակցություն, ընթերցած պատմվածքներ, բանաստեղծություններ`հեղինակներով, վերագրերով, ինքնուրույն ընթերցած գրքեր`հեղինակներով, վերնագրերով:
- Երեքշաբթի` Աշխատանք գիրք-տետրով:
- Չորեքշաբթի` Հեքիաթ փշատերև ծառի մասին: Հեքիաթը սովորել շատ լավ կարդալ, կատարել բոլոր առաջադրանքները մինչև շաբաթվա վերջ:
Դեկտեմբերի 9-13
- Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Երջանիկ խրճիթը» (ընթերցարանի 45 էջ) կարդալ, գրել՝ ինչի մասին է, համեմատել «Եղնիկը»ստեղծագործության հետ, արդյունքները հրապարակել բլոգում:
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Երջանիկ խրճիթը», ընթերցարանի 47 էջի առաջադրանքներից 1, 4, 7, դասը սովորել մանրամասն պատմել՝ օգտագործելով առաջին առաջադրանքի բառերն ու արտահայտությունները:
- Հինգշաբթի՝ Դեկտեմբեր ամսվա ֆլեշմոբ
- Ուրբաթ՝ Անգիր սովորել Ավ. իսհակյանի «Մի մրահոն աղջիկ տեսա…» բանաստեղծությունը:
Դեկտեմբերի 2-6
- Երկուշաբթի՝ Ավ․Իսահակյան «Եղնիկը», կարդալ կատարել 1-2 առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Ավ․Իսահակյան «Եղնիկը», կարդալ կատարել 3-6 առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք ածանց և վերջավորություն: Առաջադրանք 3:
- Ուրբաթ՝ Հայկական ժողովրդական հեքիաթներ, լսել 5-6-7-8-ը։ Պատրաստել տեսանյութ՝ պատմելով ամենասիրելիի մասին, հրապարակել բլոգում։
Նոյեմբերի 19-23
- Երկուշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», Գլուխ 18-21, սովորել պատմել։
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն: Առաջադրանք 2:
- Հինգշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», Գլուխ 22-24, սովորել պատմել։
- Ուրբաթ՝ Հայկական ժողովրդական հեքիաթներ, լսել 1-4-ը։
Երկուշաբթի օրվա համար անգիր սովորել «Սասունցի Դավիթ» պոեմի վերջին հատվածը՝ — Կենդանի՜ եմ, մին էլ արի՜, մասից մինչև վերջ։
Նոյեմբերի 18-22
- Երկուշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», Գլուխ 9-13, սովորել պատմել:
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», Գլուխ 14-17, սովորել պատմել։
- Հինգշաբթի՝ լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն: Առաջադրանք 1:
- Ուրբաթ՝ Ֆրանսիական ժողովրդական հեքիաթ` Բարբովեր Կանաչ Մորուք:
Նոյեմբերի 11-15
- Երկուշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», էջ 61-62, առաջին երկու հատվածը սովորել անգիր:
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», առաջադրանքներ 1, 2, 3:
- Հինգշաբթի՝ լեզվական աշխատանք՝ » Սասունցի Դավիթ» 1-3 հատվածներից դուրս գրիր գոյականները (20) ։ Լեզվական աշխատանք՝ Յ-ի ուղղագրությունը, առաջադրանքներ:
- Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», Գլուխ 4֊8, սովորել պատմել:
Նոյեմբերի 4-8, նախագծային շաբաթ
- Երկուշաբթի ՝ Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոն, ծանոթանալ նախագծին, կատարել 1-4 հարցերը։
- Երեքշաբթի՝ աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոն, կատարել 5-րդ հարցը։
- Հինգշաբթի՝Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոն, կատարել 6-7 հարցերը։
- Ուրբաթ՝ Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոն, կատարել 8-9 հարցերը։
Հոկտեմբերի 21-25
- Երկուշաբթի՝ «Շարլ Ազնավուր» նախագիծ. Կարդալ տեքստի առաջին հատվածը և կատարել առաջադրանքները՝ Ազնավուրը Ազնավուրի մասին հատված
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ «Շարլ Ազնավուր» նախագիծ. Կարդալ տեքստի երկրորդ հատվածը և կատարել առաջադրանքները՝ Ազնավուրը Ազնավուրի մասին հատված
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ Յ-ի ուղղագրությունը, առաջադրանքներ:
- Ուրբաթ՝ «Շարլ Ազնավուր» նախագիծ. լսեք Ազնավուրի երգերից որևէ մեկը և փորձեք դրան համապատասխան մի պատմություն հորինել՝ La Mamma, LA BOHÈME, Hier encore, She, L’amour c’est comme un jour,Je t’Attends, je m’voyais deja lyrics, un vie d’amour:
Հոկտեմբերի 14-18
- Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Երգի հրապույրը». ընթերցարան էջ 123, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 6, 7,8 կատարել (բլոգում հրապարակել )։
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ո՞վ է ապրում». ընթերցարան էջ 128, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 5,7 կատարել (բլոգում հրապարակել )։
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ և-ի ուղղագրությունը.առաջադրանք 1, առաջադրանք 2:
- Ուրբաթ՝ Մեդիաուրբաթ 25.10.2019
Հոկտեմբերի 7-11
- Երկուշաբթի՝ Կոմիտաս «Աշուն օր»: Առաջադրանքները կատարել:
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ Ը-ի ուղղագրությունը, առաջադրանք։
Գրել տրված բառերի հականիշները.
փոքրիկ-, տաք-, ուրախ-, շտապ-, օտար-,լավ- ,ճիշտ-, բացվել-, լայն-, կորցնել-, արթուն-, բարձր-, նուրբ-, առավոտ-, վերև-, ծեր-, դժվար-, չար-, ուժեղ-, շատ-, հիվանդ-, հեռանալ-, հաճելի-, դուրս-, դրախտ-, տգեղ-, ունևոր-, աշխատասեր-, մաքրասեր-։
- Հինգշաբթի՝ Գործնական աշխատանք 1․Գտի՛ր բազմավանկ բառերը և վանկատի՛ր:
Ուրագ, գույն, աշուն, ուսուցիչ, դանակ, գետ, թաշկինակ, թռչուն, այգեպան,
աստղ, կրակ, փայտ, կիրակի, երեխաներ, բանջարեղեն, սիրտ, օտարական,
հողագործ, օդաչու, գարնանային, հեռախոս, կառապան, մուկ, մկնիկ, շուն,
շնիկ, փոքր, փոքրիկ, հերթապահ, բանալի, կայծ, կայարան, Երևան, ելակ,
եղանակ, սիրասուն, վրան, խնդիր, բռնակ, մկրատ, գլուխ, խնձոր, բարձր,
շրջան, թխվածք, մթնել, թանձր, պտույտ, մանր, վագր, սղոց, նվեր, չմուշկ,
պտուղ, թմբուկ, բարևել, երևալ, կարևոր, արևաշող, սևագիր, սերկևիլ,
տերևաթափ, Իջևան, անձրևանոց, թևավոր, ուղևոր, Սևան, շատրվան:
Գործնական աշխատանք 2․Գրել տրված բառերի հոմանիշները.
կառուցել-, լուսամուտ,֊ քնել-, կարդալ-, դասատու-, գուրգուրել-, քաղցած-, հոտավետ- , իմաստուն-, ջանասեր-, զվարթալ-, վճիտ-, երփներանգ-, ճերմակ-, խիզախ-, տապ-, աքլոր-, ըմպել-։
- Ուրբաթ՝ Հ․Սահյան՝ «Մշուշների շղարշի տակ», սովորել, կատարել առաջադրանքները։
Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 4
- Երկուշաբթի՝ Կոմիտասյան օրեր: Ո՞վ է Կոմիտասը: Ուսումնասիրություններ՝ Կոմիտասի անունը կրող ինչե՞ր կան Հայաստանում:
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ Է-Ե ուղղագրությունը, առաջադրանքներ՝ Ե-Է լրացրեք, Լրացրեք Ե կամ Է:
- Հինգշաբթի՝ Կոմիտասի մասին պատմող տեսնայութ
- Ուրբաթ՝ Հ․Սահյան՝ «Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց» բանաստեղծությունը սովորել անգիր, կատարել առաջադրանքները։
Սեպտեմբերի 23-27
- Երկուշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Հյուսնի պատմությունը». Առաջադրանքները կատարել: 4-ական բառ դուրս գրեք, որոնք սկսվեն Օ-Ո-ով և Ե-ով.
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Յուլիսիս»։ Կարդալ, քննարկել , կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ Է-Ե ուղղագրությունը, առաջադրանքներ՝ Ե-Է լրացրեք, Լրացրեք Ե կամ Է:
- Ուրբաթ՝ Վ. Սարոյան «Հոմեր»։ Կարդալ, քննարկել , կատարել առաջադրանքները։
Սեպտեմբերի 16-20
- Երկուշաբթի՝ Վ․ Սարոյան «Երկու արաբների պատմությունը»։
- Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով։
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ ձայնավորների ուղղագրությունը՝ Օ-Ո ուղղագրություն ։ Գործնական աշխատանք։
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք։
- Ուրբաթ՝ Սահյանկան օրեր։ «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է» բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել պատկերները։ Սովորել անգիր (երկուշաբթի հարցնելու եմ)։
Սեպտեմբերի 9-13
- Երկուշաբթի՝ Ինչ է առակը։ Վ․Սարոյան` «Նապաստակն ու առյուծը»:
- Երեքշաբթի՝ Վ․ Սարոյան՝ «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»։
- Չորեքշաբթի ՝Լեզվական աշխատանք՝ Հնչյուն, տառ, հայերենի այբուբենը
- Գործնական աշխատանք 1. Հաշվել նշված բառերի տառերի և հնչյունների քանակը՝ եզր, որդի, սղոց, հոգի, ովքեր, ես, ենք, մորեղբայր, Երևան, բարև, տերև, գնդակ, հիշել:
- Գործնական աշխատանք 2. Գրեք թե բառերը քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն՝ ոզնի, մորաքույն, ամենաերկար, հնդկահավ, երազանք, որսորդ, ամենաորակյալ, եղևնի, եվրոպական, ամերիկական:
- Գործնական աշխատանք 3. Գրեք բառեր, որոնք սկսվեն Ո կամ Ե տառով, հաշվեք դրանց հնչյունների և տառերի քանակը, եթե տառերն ու հնչյունները քանակով չեն համապատասխանում գրավոր բացատրեք պատճառը:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական առաջադրանք։
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք ՝ «Եթե ես լինեի․․․»
Մայրենի 4-րդ դասարան: Один комментарий