Рубрика: Մեդիակրթություն

Մայրենի 6-րդ դասարան

Ապրիլի 13-17

Լրացնել հաշվետվությունը։

Ապրիլի 6-10

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 261, 272, 273, 274, 275 ՝ Գործնական քերականություն գրքով:
  • Երեքշաբթի՝ Համացանում գտիր Զատիկի մասին առած-ասացվածքներ, տեղադրիր բլոգում, մի քանիսի իմաստը փորձիր բացատրել, փնտրել հանելուկներ, տեղադրել բլոգում, փորձիր գուշակել, փնտրիր, թե աշխարհի տարբեր երկրներում ինչպես են տոնում Զատիկը, ո՞րն ավելի հավանեցիր, տեղադրիր բլոգումդ, paint ծրագրով նկարիր Ծաղկազարդի պատկերներ և կցիր գրառմանդ։
  • Չորեքշաբթի՝ Ընտանեկան նածագիծ՝ «Իմ գրադարանը»։ Պատրաստիր տեսանյութ կամ ռադիոնյութ՝ ընտանիքիդ անդամների հետ ներկայացնելով ձեր գրադարանը, սիրելի, հաճախ ընթերցվող գրքերը, ի՞նչ գրքեր են նախըտրում կարդալ ծնողներդ և խորհուրդ տալիս մեծերին ու փոքրերին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ գրքեր ես նախընտրում կարդալ դու։
  • Հինգշաբթի՝ Վիկտորինա։

Մարտի 30-ից ապրիլի 2

Կատարել առաջադրանքները, արդյունքները հրապարակել բլոգում, ուղարկել իմ էլ․ հասցեին` Anush-Nersisyan@mskh.am

  1. Կարդալ հեքիաթը, մի քանի նախադասությամբ գրավոր պատմել:
  2. Դուրս գրե՛ք անհասկանալի բառերը և բառարանով գտեք բացատրությունները, սովորե՛ք։
  3. Նկարագրել վաաճառականին և գոործակատարին: Գրե՛ք ձեր կարծիքը նրանց մասին:
  4. Կցանկանայի՞ք նմանվել հերոսներից որևէ մեկին, պատասխանը հիմնավորե՛ք:
  5. Գրե՛ք՝ որ պատմվածքը/հեքիաթն է ձեզ հիշեցնում այս հեքիաթը, գրե՛ք դրանց տարբերությունները և նմանությունները:

Առաջադրանքներ․

  1.  Տատիկ-պապիկներից փորձիր տեղեկություններ իմանալ իլիկի և նրա օգտագործման մասին։
  2. Բանաստեղծությունից դուրս գրիր 5 ածական։
  3. Դուրս գրիր 3 պարզ բառ, այդ բառերով կազմիր ածանցավոր և բարդ բառեր (առնվազն 10 բառ)։
  4. Ինչի՞ և  ո՞ւմ մասին է բանաստեղծությունը։
  5. Բանաստեղծությունը սովորել, նկարահանել, տեղադրել բլոգում, որպեսզի տեսնեմ, որ բերանացի եք ասում և ոչ կարդում։

Ընտանեկան նախագիծ՝  Ծնողների օգնությամբ ընտրիր որևէ բանաստեղծություն Վահան Տերյանիցապա ընտանքիքիդ անդամների հետ հատվածաբար կարդա, ձայնագրիր, տեղադրիր բլոգում (աշխատիր, որ ֆլեշմոբին մասնակցեն ընտանիքիդ բոլոր անդամները):

Մարտի 16-20

Առաջադրանքներ․ (նախատեսված են ամբողջ շաբաթվա համար, կատարել, տեղադրել բլոգում, հղումները ուղարկել ինձ՝ Anush-Nersisyan@mskh.am)

  • Կարդալ «Փոքրիկ Մուքը»։
  • Բնութագրի՛ր հերոսին մի քանի նախադասությամբ։
  • Ո՞ր պատմությունը քեզ ամենից շատ համոզեց, որը՝ ոչ։ Ինչո՞ւ։
  • Քեզ դուր եկած հատվածը դուրս գրիր և պատճառաբանիր, թե ինչո՞ւ է այն քեզ դուր գալիս։
  • Տեսանյութ կամ ռադիոնյութ պատրաստիր՝ համառոտ պատմելով հեքիաթի մասին։
  • Սովորի’ր Եղիշե Չարենցի «Գարունը սիրտ է հուզում»բանաստեղծությունը, ձայնագրիր, տեղադրիր բլոգում։
  • Թարգմանի՛ր առակը և գրիր, թե որն է նրա խորհուրդը։
  • Հարցազրույց անցկացրու ծնողներիդ, բարեկամներիդ հետ՝ հարցնելով նրանց մանկության սիրելի գրեքերի ու հերոսների մասին։

Մարտի 9-13

    • Երկուշաբթի՝ Թարգմանություն անգլերենից , ռուսերենից,  Գրաբար
    • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 241, 243, 244, 245, 246, 247։
    • Չորեքշաբթի՝ Վիկտորինա, 2-րդ ժամ՝ «Ջինջ ճախրում են ղողանջները հորիզոնից հորիզոն»բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել, կատարել առաջադրանքները։
    • Հինգշաբթի՝ Սովորողները ընտրում են որևէ ոլորտ, որը հետաքրքրում է իրենց, տեղեկություններ են հավաքում իրենց նախընտրած թեմայի մասին, պատարստում են տեսանյութ կամ ռադիոնյութ։ Հաջորդ ժամին ներկայացնում  են դասընկերներին։

Մարտի 2-6

Շաբաթվա բանաստեղծություն ՝ «Էլի գարուն կգա» , հարցնելու եմ հինգշաբթի, ձայնագրել, տեղադրել բլոգում։

Փետրվարի 24-28

  • Երկուշաբթի՝ Թարգմանություն ռուսերենից, գրաբարյան ընթերցումներ՝գրաբար:
  • Երեքշաբթի՝ Ուսումնական պարապմունք ընթերցարանում՝ Հ. Թումանյան «Արջաորս» :
  • Չորեքշաբթի՝  1-ին ժամ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝  215, կարդալ 217 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, 222, 223, 225, 226: 2-րդ ժամ՝ ընթերցանություն։
  • Հինգշաբթի՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝  227-231։

Փետրվարի 17-21

  • Երկուշաբթի՝ Թարգմանություն ռուսերենից, գրաբարյան ընթերցումներ՝ Երկբարբառներ
  • Երեքշաբթի՝ Վիկտորինա։
  • Չորեքշաբթի՝ Ուսումնական պարապմունք ընթերցարանում՝ Հ. Թումանյան «Ուրախ գիշեր»:
  • 2-րդ ժամ՝ Պարապմունք ընթերցասրահում։
  • Հինգշաբթի՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝  206-209, 212-214։
  • Շաբաթվա բանաստեղծություններ՝ Հ. Թումանյան «Մեր ուխտը»  (հարցելու եմ փետրվարի 24-ին)

Փետրվարի 10-14

Փետրվարի 3-7

Շաբաթվա բանաստեղծություններ՝ Հ. Թումանյան «Իմ երգը», «Թմկաբերդի առումը» նախերգանք, ձայնագրել, տղադրել բլոգում։

Հունվարի 29-30

  • Չորեքշաբթի՝ 1-ին ժամ՝ Կարդալ Նվարդ Թումանյանի հուշերը, բլոգում առանձնացնել Թումանյանին բնորոշ 10 արարք։ 2-րդ ժամ՝ Պարապմունք ընթերցասրահում։
  • Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝  184, 185, կարդալ 186 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, 187-190:

Շաբաթվա բանաստեղծություն՝ Հովհ․ Թումանյան «Իմ երգը» , հարցնելու եմ երկուշաբթի։

Նախագծային շաբաթ՝ հունվարի 20-24

  • Երկուշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 177-181:
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցասրահում։
  • Հինգշաբթի՝ նախագծային գործունեություն՝ ընտրեք գործունեության որևէ տեսակ և թեմա, որը պարտավորվելու եք հետագայում շարունակել և դրա շուրջն աշխատել ողջ տարին:

Նախագծային շաբաթ՝ հունվարի 13-17

  • Երեքշաբթի՝  Խաղ-վիկտորինա մայրենիից
  • Չորեքշաբթի՝ 1-ին ժամ՝ լեզվական աշխատանք՝ 170-173 կարդալ հաջորդող տեքստը, 174, 175, 176:  2-րդ ժամ՝ Ընթերցանություն։
  • Հինգշաբթի՝  Հետազոտական-տեղեկատվական աշխատանք Հայոց բանակի տոնին ընդառաջ՝ Հայոց ազգային բանակ:

Դեկտեմբերի 16-19

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 154, 155, 157, 158, 159, 161:
  • Երեքշաբթի՝ Կիսամյակային հաշվետվություն: Մայրենիի հաշվետվություն բաժնում ներկայացնել սեպտեմբերից դեկտեմբեր կատարված աշխատանքները`լեզվական առաջադրանքներ`հղումներով, սովորած բանաստեղծություններ՝ վերնագրերով, հեղինակներով, ձայնագրություններ, տեսանյութեր`հղումներով, ֆլեշմոբերի մասնակցություն, ինքնուրույն ընթերցած գրքեր`հեղինակներով, վերնագրերով:
  • Չորեքշաբթի՝ Փիրըլ Ս. Բաք «Ս. Ծնունդի օրվա առավոտյան» կարդալ, առաջադրանքները կատարել: Աբխազական հեքիաթներ, լսել, պատրաստել տեսանյութ կամ ռադիոնյութ։
  • Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 163, 166-ին հաջորդող տեքստը կարդալ, , 167, 168, 169։

Դեկտեմբերի 9-13

Թումանյան-մեդիաուրբաթ

  • Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, անգլերեն։
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 136,141,142,144,147։
  • Չորեքշաբթի՝ 1-ին ժամ՝ Համացանցից դուրս գրել ամանորյա առած-ասացվածքներ /առնվազն 10 հատ/ , դրանիցից որևէ մեկի շուրջ շարադրիր քո մտքերը։ 2-րդ ժամ՝ Աբխազական հեքիաթներ, լսել, պատրաստել տեսանյութ կամ ռադիոնյութ։
  • Հինգշաբթի՝ «Չապլինի նամակը՝ դստերը»: Կարդալ, առաջադրանքները կատարել:

Դեկտեմբերի 2-6

Նոյեմբերի 25-29

Նոյեմբերի 18-22

Նոյեմբերի 11-15

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն՝ 100-104։
  • Երեքշաբթի՝  Թարգմանչաց տոն՝ Գրաբար՝ 6-րդ դասարանի Զ նախադասությունը կատարել։ Ռուսերեն տեքստ։
  • Չորեքշաբթի՝  1-ին ժամ՝ կարդալ Օշոյի առակներից երեքը, մտածել դրանց ասելիքի մասին, քննարկել, հրապարակել կարծիքները բլոգում։ 2-րդ ժամ՝  լեզվական աշխատանք՝ 106-108,110-111։
  • Հինգշաբթի՝ Դիտել Ավ․ Իսահակյանի մասին պատմող տեսանյութը, համացանցում փնտրել նրա «Բինգյոլ» բանաստեղծությունը, լսել երգը, գրել, թե ինչի մասին է այն։

Նոյեմբերի 4-8, նախագծային շաբաթ

Հոկտեմբերի 22-26

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 88, 89, 90,91։
  • Երեքշաբթի՝  Թարգմանչաց տոն՝ Գրաբար՝ 6-րդ դասարանի Դ և Ե նախադասությունները կատարել։
  • Չորեքշաբթի՝  1-ին ժամ ՝ Համացանցից  տեղեկություններ գտնել Երևանի պատմության, Էրեբունի ամրոցի ստեղծման վերաբերյալ: Նյութերը հարապարակել բլոգում։ 2-րդ ժամ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երևանի հին ու նոր խնդիրները»:
  • Հինգշաբթի՝ Վ․Թոթովենց՝ ընթերցարան էջ 113, կատարել 2,3,5 առաջադրանքները։

Հոկտեմբերի 14-18

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 82,84,85,86,87։
  • Երեքշաբթի՝ Հ. Սահյան՝ «Մի տեղ իշխան ու տեր»: Առաջադրանքները կատարել:
  • Չորեքշաբթի՝ 1-ին ժամ՝ Թարգմանչաց տոն՝ Գրաբար՝ 6-րդ դասարանի Գ նախադասությունը, 2-րդ ժամ՝ ստեղծագործական աշխատանք՝ «Սեր»
  • Հինգշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ո՞վ է ապրում». ընթերցարան էջ 92, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2,  3, 5,7 կատարել (բլոգում հրապարակել )։

Հոկտեմբերի 7-11

Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 4

Սեպտեմբերի 23-27

Սեպտեմբերի 16-20

Սեպտեմբերի 9-13

Օգտագործված են Գոհար Բալջյանի նյութերից։

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s