Կատարել առաջադրանքները, արդյունքները հրապարակել բլոգում, ուղարկել իմ էլ․ հասցեին` Anush-Nersisyan@mskh.am
Մայիսի 11-22
- Արևմտահայերեն ընթերցումներ
- Բլոգային ստուգատես
- «Գեղեցիկ_սպիտակ_ձիու_ամառը«, քննարկում-բանավեճ(տեսազանգ)։
Մայիսի 4-8
- Առաջադրանք 1։ Կարդալ Զահրատի «Չար բաներ»բանաստեղծությունը, կատարել առաջադրանքները։
- Առաջադրանք 2։ Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի Բ հատվածի 1-ին մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Առաջադրանք 3։ Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի Բ հատվածի 2-րդ մասը, կատարել առաջադրանքները։
Ապրիլի 27-մայիսի 1
Առաջադրանքներ (նախատեսված են ամբողջ շաբաթվա համար)․
- Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի 1-ին մասը, կատարել առաջադրանքները(տեսազանգ)։
- Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի 2-րդ մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի 3-րդ մասը, կատարել առաջադրանքները (տեսազանգ)։
Ապրիլի 20-24
- Երկուշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք (կարող եք կատարել ամբողջ շաբաթվա ընթացքում)։ Սովորողներից յուրաքանչյուրը ընտրում է մի ոլորտ, որն իրեն ամենից շատն է հետաքրքրում (տիեզերք, գիտություն, սպորտ, արհեստներ, արվեստ) և ներկայացնում տվյալ ոլորտի մասին իր գիտելիքները, նախասիրությունները, հետաքրքրությունները, պատճառաբանում, թե ինչու է հենց հետաքրքվում դրանով։ Անհրաժեշտ է պատրաստել կա՛մ ձայնագրություն, կա՛մ տեսանյութ։ Կարող եք ընդգրկել նաև ընտանիքի անդամներին։ Որպես օրինակ՝ կարող եք դիտել Իշխան Գևորգյանի տեսանյութերը։
- Երեքշաբթի՝ «Մեղուն ու հավը», կարդալ,կատարել առաջադրանքները։
- Չորեքշաբթի՝ Քննարկում-բանավեճ։
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 305,306,309՝ Գործնական քերականություն գրքով:
Ապրիլի 13-17
- Երկուշաբթի՝ «Սիրել բաց աչքերով»կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի ՝Դարձվածքներ, առցանց աշխատանք։
- Չորեքշաբթի՝ «Ծառերի գանգատը» կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի` Լեզվական աշխատանք՝ 292-294, 299,300,301, կարդալ 301-ին հաջորդող տեքստը ՝ Գործնական քերականություն գրքով:
Ապրիլի 6-10
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 261, 272, 273, 274, 275 ՝ Գործնական քերականություն գրքով:
- Երեքշաբթի՝ Համացանում գտիր Զատիկի մասին առած-ասացվածքներ, տեղադրիր բլոգում, մի քանիսի իմաստը փորձիր բացատրել, փնտրել հանելուկներ, տեղադրել բլոգում, փորձիր գուշակել, փնտրիր, թե աշխարհի տարբեր երկրներում ինչպես են տոնում Զատիկը, ո՞րն ավելի հավանեցիր, տեղադրիր բլոգումդ, paint ծրագրով նկարիր Ծաղկազարդի պատկերներ և կցիր գրառմանդ։
- Չորեքշաբթի՝ Ընտանեկան նածագիծ՝ «Իմ գրադարանը»։ Պատրաստիր տեսանյութ կամ ռադիոնյութ՝ ընտանիքիդ անդամների հետ ներկայացնելով ձեր գրադարանը, սիրելի, հաճախ ընթերցվող գրքերը, ի՞նչ գրքեր են նախըտրում կարդալ ծնողներդ և խորհուրդ տալիս մեծերին ու փոքրերին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ գրքեր ես նախընտրում կարդալ դու։
- Հինգշաբթի՝ Վիկտորինա։
Հաշվետվություն։ Լրացրե՛ք կից ֆայլը։
Մարտի 30-ից ապրիլի 2
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 252, 254, 257, 258, 259՝ Գործնական քերականություն գրքով:
- Երեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա։
- Չորեքշաբթի՝ Վ․ Տերյան՝ «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն»։
Առաջադրանքներ․
- Տատիկ-պապիկներից փորձիր տեղեկություններ իմանալ իլիկի և նրա օգտագործման մասին։
- Բանաստեղծությունից դուրս գրիր 5 ածական։
- Դուրս գրիր 3 պարզ բառ, այդ բառերով կազմիր ածանցավոր և բարդ բառեր (առնվազն 10 բառ)։
- Ինչի՞ և ո՞ւմ մասին է բանաստեղծությունը։
- Բանաստեղծությունը սովորել, նկարահանել, տեղադրել բլոգում, որպեսզի տեսնեմ, որ բերանացի եք ասում և ոչ կարդում։
- Հինգշաբթի՝ Կարդալ «Վաճառականի խիղճը» հեքիաթը, կատարել առաջադրանքները։
- Կարդալ հեքիաթը, մի քանի նախադասությամբ գրավոր պատմել:
- Դուրս գրե՛ք անհասկանալի բառերը և բառարանով գտեք բացատրությունները, սովորե՛ք։
- Նկարագրել վաաճառականին և գոործակատարին: Գրե՛ք ձեր կարծիքը նրանց մասին:
- Կցանկանայի՞ք նմանվել հերոսներից որևէ մեկին, պատասխանը հիմնավորե՛ք:
- Գրե՛ք՝ որ պատմվածքը/հեքիաթն է ձեզ հիշեցնում այս հեքիաթը, գրե՛ք դրանց տարբերությունները և նմանությունները:
Ընտանեկան նախագիծ՝ Ծնողների օգնությամբ ընտրիր որևէ բանաստեղծություն Վահան Տերյանից, ապա ընտանքիքիդ անդամների հետ հատվածաբար կարդա, ձայնագրիր, տեղադրիր բլոգում (աշխատիր, որ ֆլեշմոբին մասնակցեն ընտանիքիդ բոլոր անդամները):
Մարտի 16-20
Առաջադրանքներ․ (նախատեսված են ամբողջ շաբաթվա համար, կատարել, տեղադրել բլոգում, հղումները ուղարկել ինձ՝ Anush-Nersisyan@mskh.am)
- Կարդալ «Փոքրիկ Մուքը»։
- Բնութագրի՛ր հերոսին մի քանի նախադասությամբ։
- Ո՞ր պատմությունը քեզ ամենից շատ համոզեց, որը՝ ոչ։ Ինչո՞ւ։
- Քեզ դուր եկած հատվածը դուրս գրիր և պատճառաբանիր, թե ինչո՞ւ է այն քեզ դուր գալիս։
- Տեսանյութ կամ ռադիոնյութ պատրաստիր՝ համառոտ պատմելով հեքիաթի մասին։
- Սովորի’ր Եղիշե Չարենցի «Գարունը սիրտ է հուզում»բանաստեղծությունը, ձայնագրիր, տեղադրիր բլոգում։
- Թարգմանի՛ր առակը և գրիր, թե որն է նրա խորհուրդը։
- Հարցազրույց անցկացրու ծնողներիդ, բարեկամներիդ հետ՝ հարցնելով նրանց մանկության սիրելի գրեքերի ու հերոսների մասին։