Рубрика: Ուսումնական նախագծեր

Գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում

լրացվում է

Մասնակիցներ՝ 9.5 և 9.8 դասարանների սովորողներ

Նպատակը՝ գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում

Տևողությունը՝ շուրջտարյա

Հիմնական ուղղություններ՝

Թարգմանություններ

Ընթերցանություն

Ստեղծագործական աշխատանք

Ռադիոնյութեր

Վերլուծություններ

Ընթացքը՝

Սովորողները, նախագծի առանցքում ունենալով ինքնակրթությունը, առաջարկում-ընտրում են ուղղություններից որևէ մեկը, սահմանում աշխատանքների հրապարակման ժամանակացույց և պարբերաբար կատարում աշխատանքի ներկայացում։

նախագծերի ամփոփում՝

Նախագծերի ներկայացման ժամանակահատվածը կազմակերպվում է հունվարյան ստուգատեսային ճամբարի, Մայրենիի ստուգատեսի և Մայիսյան հավաքի ընթացքում։

9-րդ դասարանների համար սովորողի ընտրությամբ ուսումնական նախագծի ներկայացումը դիտարկվում է որպես հետազոտական աշխատանք կատարելուն ուղղված մեկնարկ։

Մասնակիցներ՝

Կարինե Դադոյան, 9.5 դաս., հայ գրողներ

Էլզա Պետրոսյան, 9.5 դաս., մանկագիրներ

Լարիսա Այվազյան, 9.5 դաս. թարգմանություն՝ ռուսերենից հայերեն

Արսինե Բադալյա, 9.5 դաս., թարգմանություն՝ անգլերենից հայերեն

Անի Մինասյան, 9.5 դաս., ռադիո

Մանե Հակոբյան, 9.8 դաս., վերլուծություններ

Յանա Սուքիասյան, 9.8 դաս., ստեղծագործական աշխատանք

Քեքեջյան Մելանյա, 9.8 դաս.,ֆիլմերի վերլուծություններ

Լիանա Դոխոսյան, 9.8 դաս.,ընթերցումներ

Մանե Հովսեփյան, 9.8 դաս., թարգմանություններ

Оставьте комментарий